Phenix Agenda

Agenda en ligne

Soutenez ce projet
Nous sommes le 18 Nov 2018 10:55

Heures au format UTC + 1 heure [ Heure d’été ]

Auteur Message
MessagePosté: 12 Avr 2011 01:25 

Bonsoir à TOUS

[b]
[/b] Je suis débutant et j'ai un soucis.

J'ai installé l'agenda en version 5.01 depuis 1 mois sur mon NAS en local avec redirection d'un dyndns et ça marche nickel.
C'était provisoire le temps d'activer le service sur Free afin de l'héberber.

Mais maintenant que tout est paramétré je galère pour le migrer définitivement.

Pour expliquer un peu
- jai installer 25 mods à peu près
- crée une dizaine d'utilisateurs
-changé les mots de passe

-j'ai fait une sauvegarde (dump en format .sql)

Chez free tout est actif mais evidemment le nom de ma base de donnée n'est pas identique.
Exemple :
sur mon NAS elle s'apelle phenix et sur free agenda_toto

J'ai essayé dans tous les sens ( exporter puis importer la base sql, refaire une instal et importer la base sql , copier entierrement le répertoire du NAS) je sature. J'ai plus d'idée. Ca bloque toujours sur la page d'authentification.
A un moment ca a presque fonctionné , j'ai eu les deux lignes d' erreurs en bas de page ( répertoire sessions à créer pour free) j'avais pas vu encore les posts à ce sujet.
Mais bref là ça marche pas.

Est ce qu'on pourrais me filer la procédure dans l'ordre.
Faut il passer par une installation complète OBLIGATOIRE ?????

Au secours , je veux dormir !!!!! :shock:

MessagePosté: 14 Avr 2011 19:07 
Modérateur

Avez vous modifier le fichier inc/conf.inc.php, en particulier les informations de connexion à la base de donnée ?
Citation:
// ----------------------------------------------------------------------------
// Connexion a la base
// ----------------------------------------------------------------------------
$cfgHote = "localhost"; // Serveur MySQL
$cfgUser = ""; // Utilisateur
$cfgPass = ""; // Mot de passe
$cfgBase = "phenix"; // Nom de la base
$PREFIX_TABLE = "px_"; // Permet de prefixer le nom des tables dans votre base de donnees
$CHEMIN_ABSOLU = false;
if ($_GET['msg']!="6") {
// Selon votre version de PHP, il vous faudra peut-etre indiquer ici le chemin absolu
include("inc/db_class.inc.php");
}

define("_CONF_INC_LOADED",true);

MessagePosté: 14 Avr 2011 23:42 

Ca y est !! C'est bon !! En effet c' était cela ainsi que le répertoire sessions au même niveau que le répertoire phenix.

Et surtout Internet Explorer qui gardait en cache les erreurs de connexion alors que cela fonctionnait avec Firefox.

J'ai surtout perdu du temps à cause du cache qui m'a fait tourner en bourrique.

Merci de votre réponse . :D

Sujet du message: Super betting tips
MessagePosté: 11 Nov 2011 13:34 
Image
Invest in Betting Tips and Tricks How To Dodge Pitfalls

It was not extended ago when spread betting was created through business-minded people. In the ago, betting was euphemistic pre-owned mainly on sports such as in horse race. But as years pass, the feasibility of applying it to the financial sell has materialized and today, there are many people who became instant millionaires just near speculating a capricious market. In any kind of trade remarkably in pay for betting, disadvantages are unexceptionally present. At the moment what you call to do is to keep away from it and foil it from happening.Win or run out of is the designate of the game. It is not any different from going to Vegas and betting your month's income in show of a poker or roulette table. But applying the right-minded techniques and sticking to guidelines, you can throw some but succeed in more. You have knowledge of you are making a risky forward if you make a leverage of your punt more than what is in your account. In fundamental terms, you are betting the amount of money you do not have. Betting ForumThis is the liable to be where most newbie surrender out.The largest method to mitigate risks is to place stop impoverishment on the bet. When you keep placed your lay and noticed it is beginning to evade avenue, your spread betting stockbroker purpose confidential your situation and accept it move backwards withdraw from again. This determination bar you from losing more money. This is why you should every time partake of a spread betting provider at your side.Avoid using leverage. This will interdict you from placing a bet of an amount of shin-plasters you don't originally have. Because leverage is made available in the misrepresent, you should definitely think of not using it. The no greater than fetish you necessity to reminisce over here is to under no circumstances pay out beyond the means.Another fad that you should consideration is to be traditional with the furnish you are betting on. Money management markets are different and profoundly labile. Some would spend time with down slowly while others marinate low remarkably fast. This is a tremendous dormant in support of a elevated loss. However, other markets are increasing at a speedy or even pace.Always infer from provider terms. If you have chosen a spread betting stockbroker, there choice always be rules set next to them that you need to follow. An prototype would be a burden incurred if the stake placed goes in the impolitic direction. But forward of picking a provider, you should own made some research and compare each company.

Heures au format UTC + 1 heure [ Heure d’été ]